Midsommar, innan det spårade


Midsommarafton började som ett dåligt skämt, alternativt en kass svensk komedi som tar sig direkt till videobutikerna förbi biodukarna. Sam och jag var på dåligt humör- han fick för sig att sluta snusa och jag var allmänt hormonell och lipig. Jag låg i sängen till typ tre då jag tillslut bestämde mig för att det var dags att ta en dusch kanske. Vi bestämde oss även lite senare för att gå ut och äta pizza... Men tror ni nån jävla pizzeria hade öppet? Nä. Slutade med att vi köpte hem baguette och lite räkröror från Ica och åt under halvt jobbig stämning.
Kvällen fick dock en helomvändning då vi åkte till Jennie för att fira med henne, Viktor, Jonte och Basse. Vi spelade beer pong, skrattade och hade det allmänt bra. Meen så spårade det hela då jag inte tål alkohol och plötsligt var en lelös klump som ramlade omkring. Sam tog med mig hem och påvägen spydde jag ner i sort sett en hel spårvagn. Haha fyfan vad pinsamt! Tur att jag väldigt sällan dricker, hoppas det blir ännu mer sällan efter denna läxan. 
Men som sagt - mysig kväll trots seg start på dagen. Kunde varit nyktrare, men man kan ju inte få allt här i livet!

Kommentera här: