grateful wednesday

söta Marisol i baksätet på farmor och farfars bil 
 
 
Igår åkte jag hem till pappa och Elias tidigt på morgonen då Sam precis åkt till skolan och jag inte hade någon lust att vara ensam. Farmor och farfar kom över efter en stund och vi fikade tillsammans. Efter fikan följde jag med farmor och farfar och hängde med dem i stort sett hela dagen. Vi åt thaimai ihop medan deras bil tvättades på ett ställe i närheten, därefter hämtade vi Marisol på dagis och tillsist åkte vi till Blomsterlandet för att köpa jord. Vi hade det hur mysigt som helst och jag kände mig som ett barn igen där jag satt i baksätet på deras bil. 
 
Jag måste bli bättre på att umgås med mina farföräldrar och uppskatta dem medan dem finns i mitt liv. Jag är så tacksam för allt de gjort och gör för sin stora släkt varje dag. Det gör ont i mig att det inte är lika lätt att umgås spontant med mormor och morfar i Argentina, men samtidigt måste jag vara tacksam för de gångerna jag faktiskt träffat dem- då de varit här i Sverige flera gånger på besök och jag hos dem. 
Jag har en fantastisk familj, både på mammas och pappas sida, och för det är jag för evigt tacksam och mitt hjärta för alltid fyllt av kärlek.

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej Cris! Läser här på din sida ibland. Vill bara säga att du är en underbar kusin och människa. Du är givmild, rolig, känslofull och delar din värme och kärlek med så många omkring dig. Jag älskar dig gumsan. Puss puss Thai

Kommentera här: