hemklickat och rockfest

 
Provade de utsvängda spetsbyxorna från Coachella-kollektionen på h&m för några veckor sedan och blev positivt överraskad. Köpte dem aldrig då, men har sedan dess gått och tänkt på dem och idag kände jag att det var dags att ta tag i min åtrå och klicka hem ett par. En fin topp och ett par trosor fick även glida med i beställningen, byxorna kunde ju liksom känna sig lite ensamma annars...
 
Och btw så var rockfesten i lördags grym! Den blev riktigt lyckad och dramafri. Jag hade det hur bra som helst och nog verkade det som att gästerna trivdes. Vi dansade, sjöng och skrattade hela kvällen och det är lite så att man är sugen på att ordna ännu en fest inom en snar framtid bara för att få umgås och ha kul. Kanske kör på discotema denna gången? Vem vet. 
Tyvärr tog jag inte mycket bilder, mest suddiga selfies. Får anställa en fotograf som följer mitt liv. Haha tänk vilken hybris det hade varit.

Kommentera här: