Kardashian-oholic

För ett par dagar började jag titta på Keeping up with the Kardashians from scratch. Har alltid älskar the Kardashians Jenner och bara sett avsnitt huller om buller på tv under åren, men nu ville jag se om hela serien från början och i kronologisk ordning. Det första som slog mig var vilken raketkarriär framför allt systrarna har gjort sedan programmet började visas 2007. Då var de kända men inte alls i samma skala som nu. Jag kan dock inte låta bli att tycka synd om Robert Kardashian, brodern som hamnar i skuggan av sina högljudda och framgångsrika systrar. Nu är han ju inte ens med i serien och verkar hålla sig så borta som möjligt från paparazzis och strålkastarljus, och jag kan inte låta bli att bli orolig, som om han var min bror. 
Det jag älskar med deras familj, trots att det finns mycket att kritisera, är hur de håller ihop och stöttar varandra igenom allt. Mycket som min egna familj (fast vi är inte lika intensiva, haha).
 
 
Sedan måste jag tillägga att Reggie Bush, den amerikanska fotbollsspelaren som Kim dejtar i början av serien ett tag, enligt mig är bra mycket snyggare än mr Kanye West. Jag hade inte tänkt på det förut, men så dök han upp där på rutan i säsong två och ja, såg minst sagt 'trevlig' ut... Men men,  Kim verkar vara lycklig med sin Kanye och deras vackra baby Nori a.k.a. North. 
 
 
Ehh okej, ska sluta skriva om detta nu för märker hur creepy och besatt jag låter haha. Men kan inte hjälpa det, jag är en Kardashian-oholic!

Kommentera här: