"my riches is life, forever"

Det är tisdag och ännu en dag utan jobb. Men det gör inget, för jag tar vara på denna vackra dag genom att åka till farmor och farfar med Elias som inte heller hade något jobb idag (the life of a sub). Gårdagen spenderade jag med Jennie hemma hos mig. Vi åt frallor till lunch och tog sedan en promenad följt av vindruvor i solen. Därefter gick vi till Ica och snickrade ihop en middag av de få slantar vi har såhär innan löning. Och slutligen på kvällen så köpte vi varsinn påse lösgodis och satt och åt i soffan. En riktigt bra dag med en riktigt bra vän, snacka om att döda ångesten tillsammans!
 
Idag är vädret lika fint om inte finare än igår, så jag hoppas på lite solning i farmor och farfars trädgård. Kankse ackompanjerat ev en god fika. Det vore inte dumt.
 
Jag kommer inte vara världens rikaste i slutet av nästa månad, rent ekonomiskt. Men vad betyder egentligen rikedom? Och vilken värdesätter man mest? Mitt hjärta är fyllt av kärlek som inga pengar i världen kan köpa.
 
7
Bob Marley telling it like it is, vilken legend.

Kommentera här: