shoes of doom

I fredags åkte Monia, Ted, Sam och jag till Ullared. Vi drog iväg tidigt på morgonen och spenderade flera timmar i det mäktiga varuhuset. Jag fick med mig lite smått och gott men mest nöjd var jag över att jag fyndade ett par adidasskor för 350 kronor. Har länge varit ute efter ett par bra träningsskor att ha när jag promenerar då jag aldrig haft särskilt foträtta skor.
MEN, så invigde jag dessa nya skor igår på en power walk och... mina fötter massakrerades! Jag har skoskav stora som Alabama och de svider än idag. Jag borde ju givetvis ha gått in skorna hemma, men inte visste jag det. Ivrig som jag var över att spatsera omkring i mina rosa adidas gick jag all in och nu gissar jag på att jag inte kommer kunna promenera på nån vecka eller så. Suger.
Får ta och kurera fötterna med alsolsprit, skogen får vänta. Hoppas min rastslösa själ står ut.
 

Kommentera här: