dates and updates


Två bilder från de två senaste  dejterna, båda blev "halshuggna", men inte för brist av skönhet eller dylikt, utan helt enkelt för att det blev så. Kanske min nya grej? Göra mitt liv och alla involverade anonymt...  Nja, lite för sent för det va. 
Hur som helst har jag haft två bra dejter i rad, och om bara en stund väntar ännu en. Äntligen ska jag få träffa min vapendragare Jennie, som jag saknat henne! Vi ska äta frukost hos mig tillsammans med mamma och sedan får vi se, man behöver inte planera så mycket, det brukar mest flyta på för oss. Skönt med människor som liksom är som hemma. 

Har precis tagit farväl av Sam nu också, om bara några timmar åker han till Tomorrowland. Kändes helt casual att säga hejdå, som att vi ändå ses ikväll. Men det är väl just ikväll det kommer slå mig att vi inte kommer sova tillsammans på en vecka. 
Men, en vecka går ju fort. Och kanske behöver vi båda längta lite. Avstånd i lagom mängd är ju alltid nyttigt. 
Vi får se, helt enkelt. 

Kommentera här: