girl crush

Hittar alltid en massa tjejer som jag crushar på on da internet. Snygga killar bryr jag mig sällan om (har ju liksom redan min drömprins), men tjejer, alltså wow, det finns så många slå-på-käften-snygga brudar att man vill gå och lägga sig och dö. Sam tycker mest att jag överdriver och att jag borde sluta obsessa så över tjejer som  ser perfekta ut på bild, men jag kan inte låta bli. Det är något speciellt med att vältra sig i bilder på övernaturligt snygga människor. Det är liksom både tortyr och tillfredsställning på samma gång.
Med detta sagt, min senaste crush på instagram heter demilouda. Vet inget alls om henne mer än att hon har ett ansikte som får mig att vilja gråta av avund. I mitt nästa liv ska jag vara minst lika vacker...
 
solisseblog:

Instagram: demilouda

Kommentera här: