ink me up

WOW
Rose Tattoos
(pics from weheartit.com)
 
Sitter och tänker på alla dessa förändringar jag vill göra. Ytliga sådana. Finns så oändligt många tatueringar jag vill ha och så en massa olika hårfärger jag vill prova på. Jag vet inte hur många timmar jag spenderar på att planera tatueringar om dagen, men jag vet att det tar upp en stor del av min tid. Jag vill tatuera händerna inom en snar framtid, både fingrarna och på själva handen (som på bilden ungefär), men jag blir tokig på alla olika motiv och idéer jag ständigt får. Och för att inte tala om hur mycket det kommer kosta mig att skaffa alla dessa tatueringar jag vill ha. Måste hitta en tatuerare som kan bli min side bitch och som kan tatuera mig gratis. Men det går ju inte. 
Får helt enkelt bli sponsrad. 
 
Men en ny gadd blir det snart. Och en ny hårfärg också. Så stay tuned...

Kommentera här: