Mil Palmeras, my new found second home

Hello people! 
I lördags morgon kom jag tillbaka från Spanien, sömnlös men glad. Jag sov hela dagen och sedan hela natten. Jag vaknade upp och mådde lite halvkasst igår, men på eftermiddagen tog jag mig ändå in till stan för att gå på släktkalas för min lillkusin Sonja som inte är så liten längre då hon fyllt hela 18 år(!!), shit vad tiden går egentligen.
En vecka i Spanien gick fort. Alldeles för fort. Men jag hade the best of times. Det var den bästa Spanien-resan so far, det är ju som sagt tredje året som vi åker till Mil Palmeras och bor i Sams mormors hus. Den här gången åkte Sam, Ted och jag, och det blev mycket bättre än väntat. Redan första natten lärde vi känna lite gött folk som vi hängde med på Vaiven varje kväll resten av veckan. 
Den här resan kände jag mindre oro och ångest än jag gjort tidigare år, det är jag glad och tacksam för. Att verkligen kunna njuta utan att ständigt blockeras av hjärnspöken.
Får ständigt jobba med det dock, men men, jag hade en fin vecka i Spanien hur som helst. Och jag kan bara hoppas att det blir en fjärde gång i Mil Palmeras nästa år.
 
 
 
 

Kommentera här: