Mina bästa vänner


Min farmor och farfar, några av mina bästa vänner. Jag älskar och uppskattar all tid jag spenderar med dem, en tid jag inte alltid varit bra på att lägga ner på farmor och farfar, men en tid som jag värdesätter högt. 

I förrgår var vi och åt lunch tillsammans och sedan köpte vi blommor som farmor skulle plantera i krukor i trädgården. Dagen innan dess hjälpte jag, pappa, Kerstin och Emilia till i deras stora trädgård som liksom blivit för mycket för mina älskade farföräldrar. 

Jag har inte mycket vänner, de jag har kan jag knappt räkna på en hand, men jag har en stor familj som alltid kommer komma i första hand. 

Jag önskar mig en lika stor släkt som farmor och farfar startat, med barn, barnbarn, kusiner och släktkalas. 
Jag önskar mig en egen familj. Mer än något annat just nu. 

Kommentera här: