so full of love

Vaknade upp vid ett, bryggde mig en kopp kaffe och ringde min bästa Jennie som äntligen är hemkommen efter Amsterdam- och Stockholmresa. Imorgon ses vi äntligen igen. Och igår kväll träffade jag fina Frida, vi tog oss några glas på Chez Amis och pratade om allt och inget. Så fint. Hade nästan glömt att de vänner jag faktiskt har betyder minst lika myckte som min fina familj. Jag har isolerat mig lite, men nu är det dags att komma ut ur det trygga osäkra skalet.
 
Om en stund ska jag träffa Elin dessutom, underbara Elin som också hon alltid är en positiv fläkt. Just nu känner jag mig hög på livet. Allt känns möjligt, och även om jag vet att livet är sådant att saker förändras och känslor kommer och går- så gör det inget just nu. 
 
Imorgon åker Sam till Tomorrowland, en musikfestival i Belgien med sådandär musik som han gillar men som jag inte skulle stå ut med i flera dagar i rad. Jag var osäker ett tag, men nu känner jag bara att jag unnar honom denna upplevelse.
 
Känner mig lite som Dalai Lama. Dalai Lama light. Väldigt light, typ utspädd saft, men ändå.
Chilla på livet.

Kommentera här: