TATTOO TIME!!

I onsdags träffade jag ju min kära Jennie igen efter en alldeles för lång tid, det var så himla skönt att träffa henne igen och bara prata om verkligen allt. Det kändes så skönt att vi träffades även igår, vi hann liksom inte riktigt umgås klart på en dag tror jag.
Helt klart två bra dagar på raken.
 
Och idag blir det också en bra dag. För idag ska jag TATUERA MIG!!! Jag är så exalterad att det nästan är löjligt. Längtar efter att höra tatueringsmaskinen och känna nålen mot huden igen. Haha, låter som en grov missbrukare.
Motivet får ni se när det är klart för dagens sittning. Tatueringen kommer placeras under min mikrofontatuering som även är min första tatuering jag gjorde för tre och ett halvt år sedan(!). Sleeven börjar saakta men säkert ta sig. En vacker dag kommer armarna vara täckta i bläck (sorry mum, dad, grandparents etc.).
 
Bild på första tatueringen när den var alldeles färsk, foto taget av Sabrina.
 
Så ja, idag blir en riktigt bra dag. Dessutom fyllde min kusin Thaimi år igår och ikväll har hon släktkalas följt med utgång och dans. 
Vilken fredag va? Helt fantastisk om du frågar mig.

Kommentera här: