Promoe la den!

"Du kan kalla mig för Sverigefiende 
du kan kalla mig för landsförrädare
Känner ingen skam om du skriker det
Jag ska med stolthet bära det

Bränner alla flaggor
River alla murar
Bjuder upp till dans när de sitter där och surar
Känner inga gränser 
Känner bara mänskor
Med samma rätt att leva som jag och du"

Sitter på bussen på väg till jobbet och bloggar på mobilen, så kan Inte fixa ett snyggt inlägg med videolänk osv, men alltså WORD på Promoes låt Sverigefiende! Håller med i varenda fras och ord. Jag bränner också gärna alla jävla flaggor och suddar ut alla gränser som gör skillnad på människors värde. Är så ofantligt trött på rasism och nationalism, speciellt den där dolda och accepterade som bara växer som en amöba i samhället. 

Nej, mer sånahär åsikter och låtar. Det ger mig hopp i en kall värld. 

Kommentera här: