sluta fundera, börja spontanisera

 
Tja! Nu var det ett tag sedan man lämnade ett par ord eller fler här. Några kanske har saknat mig? Vem vet, kanske har jag några hemliga stalkers runt hörnen som väntar ivrigt på att jag ska visa nått slags livstecken på bloggen... Nej, men hur som helst så har jag saknat att blogga. Mest för min egen skull, för att kunna lätta lite på hjärtat då och då. Och för att dela med mig av helt obetydliga saker som ingen annan än jag själv bryr mig om.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, bland annat Spontanitet av Kaliffa, en sådan go sommarlåt som får en att vilja strunta i allt och bara dansa tills klockan är ca 05.00 och alla andra har gått hem från festen. 
Snart ska jag iväg till näst sista jobbdagen innan semestern. På lördag åker Sam, Ted och jag till Alicante, för tredje året i rad. Jag har längtat i flera månader och nu händer det äntligen. Nu kan man kanske få lite färg på benen och njuta av iskalla drinkar i en värme som inte vågat visa sig i Sverige på evigheter. En värme som för spanjorerna är lika självklar som regn och blåst för oss svenskar.
 
Ja, jag längtar bort. Om så för bara en vecka. Få fly en stund från sig själv och bara njuta...
 
P.s.: på bilden ser ny min nya hårfärg, ljusare såhär inför sommaren. I love it. I höst har jag andra planer för håret, men det tar vi då!

Kommentera här: