don't be shy

update:
Klockan är nu strax nio. Sam sover djupt och jag lyssnar på Justin Bieber? Klickar även runt på nelly.com och fyller varukorgen med saker jag vill ha för att sedan tömma den, the usual liksom. Ända tills man någon gång rååkar trycka snett och ba liksom av en slump får hem ett paket... Men det ska vi inte tala om, det vet jag inget om.
 
Men alltså nu känner jag att jag på riktigt vill ha VÅR. Hösten och vintern är lite stöddiga årstider, de liksom bara kastar sig på en och tar plats, de är inte blyga. And they always seem to overstay their welcome. Men så kommer våren och sommaren, de försynta små årstiderna som trippar på tå och ba "hej, är det okej om vi kommer nu? Eller? Nej men inte ska väl jag...". Och så håller dem på och velar sådär, så man får ta av och på vinterjackan. 
Näe. Nu vill jag ha tunn jacka och ballerinaskor. Converse och nätta klackar. 
Så vår, om du läser detta: det är HELT OKEJ att komma och ta plats, träng ut vintern och ba känn dig välkommen. För det är du.
 
hello spring
 K A N I T A M | via Tumblr
Untitled