Lilla Nekiri

 
Idag åkte Emilia och jag till Mölndals sjukhus för att hälsa på Cats och Marcus lilla mirakel: Nekiri. Ett av de vackraste barn jag skådat! Helt perfekt liten skapelse som inte någon kunde slita blicken ifrån. Inte minst mamma Catarina som givetvis såg helt förälskad ut i sin nyfödda lilla skatt.
Jag till och med fick hålla henne, och den känslan är svår att slå. Den enda som en dag kommer slå den känslan är den då jag förhoppningsvis någon dag får hålla mitt egna perfekta lilla barn i famnen.
 
Oh. Jag är så varm i hjärtat och så glad för min kusin Catarina och hennes Marcus skull. Jag önskar lilla Nekiri allt det bästa här i livet.
 

Kommentarer:

1 Ingrid:

Jag måste bara kommentera - Nekiri är mitt lilla barnbarn - jag är farmor! Vilken underbar bild! Visst är hon fantastisk!

Kramar från farmor Ingrid

Kommentera här: