spring

 
Låg hemma hela dagen tills jag inte stod ut längre och begav mig ut på en promenad. Var ju dessutom "tvungen" att gå till affären då jag varit sugen på lösgodis ett bra tag. Riktig fitness det där, en promenda toppat av lösgodis! Nej inte riktigt, men vem bryr sig. Livet är för kort för restriktioner har jag insett.
 
Nu väntar jag på att mamma ska logga in på skype så att vi kan prata lite, har inte gjort det alls mycket under de snart fyra(!) veckorna hon varit borta. Har även tittat på en halvdan film på netflix: Babysitter's Blackbook, en verklighetsbaserad film om sjuttonåriga tjejer som har en babysitting pool som snabbt blir till en eskortfirma. Ja ni hör ju, helt fruktansvärt och man tappar hoppet om vekrligheten. Men, men. Finns inte mycket annat att välja på.

Kommentera här: