reality escape

 
Alltså hur kan man vara så besatt av peruker som jag är? Jag vet inte. Men jag vet att jag sedan jag var riktigt liten älskar att klä ut mig och liksom "bli någon annan". Jag älskar att trä in i olika karaktärer, ibland liksom bara för mig själv; nästan lite schizofrent sådär. Multiple Personality Disorder fast med skillnaden att jag kan kontrollera när karaktärerna tar plats... Okej, jag fattar att detta låter helt sjukt, men jag älskar helt enkelt att klä ut mig. Inget konstigt med det egentligen, titta bara på alla de som håller på med cosplay. Det hade jag dock aldrig orkat med, någonstans på vägen blir jag lat och så har jag inte heller någon koll på spel och serier och sådant där som ofta cosplayas.
Oh well, får väl fortsätta transformeras för mig själv i mitt badrum.
 
Här ovan är i alla fall två olika peruker (det första är mitt egna hår, as I'm sure you can see), Den rödblonda är ifrån appen wish (som jag kan rekommendera starkt) och den fick jag betala ynka 53 kronor för, och den svarta beställde jag från ebay för en hundralapp. Så värt.
 
Dessutom kan ni se min nya kimono jag beställde från h&m härom veckan. Jag vet, en evighetsvinter väntar och jag beställer ett sommarplagg, men men, man måste få drömma sig bort lite... (har tydligen stora problem med att förankra mig med verkligheten).

Kommentera här: