Things are easy when you're big in Japan

 
Fråga mig inte varför, men av någon okänd anledning fick jag lust att lyssna på 'Big in Japan' häromdagen. En låt jag knappt uppmärksammat förr, den har liksom inte spelat någon roll i mitt förflutna. Men så satt jag där på bussen påväg till jobbet och bara blev helt trollbunden, och nu har den liksom gått på repeat genom mina bussfärder till och från jobbet. Det nya soundtracket till hösten 2015. Eller nytt och nytt, det är ju en gammal åttiotalsdänga så ny är den ju inte... Kanske är det nån reinkarnerad del av mig som gör sig påmind, man vet aldrig.
 
Idag är det hur som helst lördag och jag ska ut med Rita och fira henne på hennes 25-årsdag. Därefter ska jag bege mig mot Teds Halloweenfest (är det inte lustigt att man helg efter helg ligger på soffan, men när det väk händer något kul så är det allt på samma gång?) Får bli utan kostym och sminkning tyvärr, går ju lite emot mina principer men jag känner att det blir lite tight att få till ett tillfälle att klä ut sig. Det blir nog bra ändå tror jag allt.

Kommentera här: