most wanted autumn -15

Nails
KattyL
(99+) Tumblr
(1) Likes | Tumblr
 
På min topplista just nu finner vi:
 
1. Snygga gärna ljusblå klor att stila och lysa upp höstrusket med. 

2. Ett barn? Ja. Jag har ju varit bebissugen sedan jag var ca 15 år (om jag ska överdriva lite) och nu är det värre än någonsin. Jag blir alldeles blödig så fort jag ser bebisar och speciellt bilder med bebisar och pappor av någon anledning. Tyvärr så reagerar Sam inte alls på samma sätt när jag visar honom bilder i hopp om att få honom på samma nivå som mig... Baby mama Cristina-tiden får vänta :(

3. Finger och ben-tatueringar. Håller ju på med min sleeve, och det är jag mer än lycklig över, men med fler tatueringar kommer även ett större begär och jag upptäcker oändligt med utrymme på min kropp som är "tomt".
 
4. Jag har blivit besatt i tanken av ett grålila läppstift. Jag vet inte riktigt när och hur men jag bara måste införskaffa den perfekta nyansen och ingenstans tycks jag hitta den perfekta färgen i någon affär i Göteborg- jag har varit och titta runt hos allt från MAC till Sephora, så tro mig, jag har försökt. Läppstiftet på bilden är dock helt perfekt och kommer från Limecrime, nyansen heter Chinchilla. Dock så är jag osäker på om jag vill beställa från det företaget då det varit en hel del uppståndelse kring dem (flera tusentals kunder fick varken sina pengar eller sina varor). Jag får helt enkelt fortsätta min jakt på den perfekta gråa nyansen med lila underton...

Kommentarer:

1 Anonym:

Illamasqua s Posture kanske är en bra dupe till Chinchilla?

Kommentera här: